Sign in to follow this  
Followers 0
Muxo

A-dan Z-yə Google axtarış kriteriyaları - SEO qurmaq

1 post in this topic

Google bir məlumatın axtarış nəticələrindəki yerini təyin etmək üçün o məlumatı 200-dən artıq kriteriyaya görə dəyərləndirir. Bəs bu sıralama kriteriyaları hansılardır? Google bir məlumatın sıralamasını təyin edərkən ən çox hansı kriteriyalara üstünlük verir? Bunun cavabını aşağıdakı yazıda izah etməyə çalışacayıq.

googleseo.jpg.066fc7e72e9a6c00fc6f695ca0

 

DOMEN FAKTORLARI

Domen Yaşı: Domeninizin yaşı artdıqa, google nəzərindəki etibarıdırda artacaqdır. Lakin 6 aylıq və 1 illik domen arasındaki fərq cox az olaraq deyilir.

Açar kəlimənin domendə olması: Əvvəllər olduğu qədər olmasada açar kəlimənizin domen adının içində olmasl google-un sıralama kriteriyaları arasında olduqca vacib yerə sahibdir.

Açar kəlimənin domenin ilk kəliməsi olmağı: Google üçün açar kəlimənin domen içində yer almağıdan daha çox domenin ilk kəliməsi olmağı daha vacibdir.

Domenin qeydiyyat müddəti: 1 illik alınmış domenlərin qeydiyyat müddətinin uzadılmamasına görə google sadəcə  1 illik qeydiyyatdan keçmiş domenlərə güvənmir.

Açar kəlimənin alt domenlərdə istifadə edilməsi: Açar kəlimənin alt domenlərdə olması axtarış nəticəsində domeninizin üst sıralarda çıxmasına səbəb olacaq.

Domen tarixçəsi: Domen sahibinin dəyişdirilməsi həm domenə yönləndirilən bağlantılara mənfi təsir edə bilər, həm də google-un səhifənin keçmişini sıfırlamağına səbəb ola bilər. Sıfırlama dedikdə saytınızın google-un gözündəki yerinin  sıfırlanmasıdır.

Tamamilə uyğun domen: Tamamilə uyğun domen dedikdə, domenin açar kəliməsiylə tam uyğun olmağıdır. Məsələn google axtarış çubuğunda "texno blog" yazanda nəticə olaraq texnoblog.az - ın çıxması kimi.

Whois məlumatlarının gizlədilməsi: Whois məlumatlarının gizlədilməsi dedikdə yəni domen sahibinin və əlaqə məlumatlarının gizli olmasıdır. Belə olduqda isə google tərəfindən mənfi dəyərləndirilir və axtarış nəticələrinə mənfi təsir göstərir.

Cəza almış domen sahibi: Əgər daha əvvəllər google tərəfindən spam istifadəçisi olaraq işarələnmiş birinin satın aldığı domen adresi də google-un gözündə də mənfi dəyərləndiriləcək.

Ölkə uzantısı: Əgər domeniniz Azərbaycan uzantısı olan .az ilə qurtarırsa məsələr texnoblog.az, bu zaman ölkə içindəki axtarış nəticələrinə müsbət təsir edəcək.

 

SƏHİFƏ VƏ MƏQALƏ FAKTORLARI

Seçdiyiniz açar kəlimənin məqalə başlığında olmağı: Məqalə başlığı bir məqalənin ən vacib ikinci hissəsidir. Məqalənizin açar kəliməsinin google da üst sıralarda çıxmağını istəyirsinizsə, açar kəlimənin məqalə başlığında olmağına diqqət edin.

Seçdiyiniz açar kəlimənin məqalə başlığının başında olmağı: Açar kəliməni üst maddədədə yazıldığı kimi məqalə başlığında istifadə etməyiniz sıralamaya müsbət şəkildə təsir edəcək. Ancaq bundan da daha müsbət nəticə almaq üçün açar kəlimənin məqalə başlığında birinci kəlimə olmağına diqqət edin.

Açar kəlimənin izah bölməsində olmağı: Eyni şəkildə açar kəliməyə izah bölməsində də yer verməlisiniz.

Açar kəlimənin H1 etiketi elə istifadə edilməsi:  Məqalə içində istifadə edilən H1 etiketləri bir növ ikinci başlıq vəzifəsini görür.

Açar kəlimənin istifadə nisbəti: Əgər məqalə içindəki istifadə etdiyiniz açar kəlimə sayı digər kəlimələrdən daha çoxdursa, bu google tərəfindən müsbət dəyərləndiriləcək.

Məqalənin uzunluğu: Uzun yazılan məqalələr hər zaman google-un nəzərindədaha dəyərli yerə sahibdir.

Açar kəlimənin çoxluğu: Bir məqalə içində açar kəlimənin çəmi kəlimələrə görə  1%-4% nisbətində olduğundu google bu məqalənin nədən bəhs etdiyini daha yaxşı başa düşəcək.

Məqalədə olan sinonim kəlimələri indeksləmə: Google üçün sinonim sözləri süzgəcləməsinə kömək edir.

Başlıqda və meta izah bölməsində olan kəlimələri indeksləmə: Sinonim kəlimələri başlıqda istifadə etmək google-a kəlimənin tam olaraq nə mənaya gəldiyini daha yaxşı basa salmaq deməkdir.

Səhifə yüklənmə sürəti: Bir çox axtarış motorunun ən vacib sıralama kriteriyalarından biri də səhifənin açılış sürətidir.

Köçürmə içərik: Eyni səhifə içində bir birinin eynisi vəya yüngül dəyişdirilmiş yazıların istifadə edilməsi səhifənizin SEO-suna mənfi təsir edəcək.

Rel=Canonical etiketlərinin istifadəsi: Rel=canonical etiketinin saytınızın yerini google sıralamasına necə müsbət təsir etdiyiniz başa düşmək üçün əvvəlcə rel=canonical etiketinin nə olduğunu bilməniz daha vacibdir.

Chrome səhifə yüklənmə sürəti: Google öz brouzeri Chromu səhifənizin açılış sürəti haqqında məlumat toplamaq üçün istifadə edir.

Şəkillərin optimizasiyası: Səhifənizə şəkil yüklərkən fayl adları, alt etiketi,başlığı, izahının içində açar kəlimənin olmağına diqqət edin.

İçəriklərin yenilənmə sıxlığı: Əgər məqaləniz zamanla yenilənməyə ehtiyac duyarsa və siz zamanında yeniləsəniz bu hərəkət google tərəfindən müsbət dəyərləndiriləcək.

İçəriklərin yenilənməsinin vacibliyi: Mqalənizi ehtiyac varsa mütləq yneiləyin.

İçəriyin yenilənmə aralığı: Məqalənizi hansı aralıqlarla yeniləyirsiniz? Həftədə bir? ayda bir? ildə bir? Nə qədər tez tez yeniləsəniz bir o qədər yaxşıdır.

Açar kəlimənin diqqət çəkməsi: Bir məqalə hazırlayarkən, açar kəlimənizi ilk 100 kəlimənin içində olmağına diqqət edin.

Açar kəlimənin H2 H3 H4 teqlərində istifadə edilməsi: Açar kəlimənizi mümkün olduğu qədər alt başlıqlarda istifadə etməyə çalışın.

Uyğun açar kəlimə istifadəsi: Məqalənizdə təyin etdiyiniz açar kəlimənin google üzərindən axtarış edən birinin istifadə etdiyi kəlimə ilə uyğun olmağına diqqət edin.

Bağlantı çıxışlarının keyfiyyəti: Səhifənizdən çölə bağlantı verərkən, bağlantı verdiyiniz saytların da keyfiyyətlə olmağına diqqət edin.

Bağlantı çıxışlarının mövzusu: Məqalələrinizdən bağlantı verərkən, bağlantı verdiyiniz hədəfin də məqaləniz ilə əlaqəli olmağına diqqət edin.

Dil bilgisi və imla qaydaları: Dil qaydalarına uyğun olaraq yazılmış yazı google tərəfindən müsbət dəyərləndirilir.

Orijinal içərik: Məqalənizin orijinal olmağına diqqət edin.

Köməkçi içərik: Məsələn bir məqaləniz wordpress-dən bəhs edirsə, yanlarda vəya aşağılarda bu məqalə ilə əlaqəli köməkçi yazılar olmağı müsbət göstəricidir.

Bağlantı çıxış sayı: Məqalənizdən həddən artıq xarici qaynaqlara bağlantı vermək google tərəfindən spam olaraq görüləcək.

Multimediya: Məqalənizdə mümkün olduğu qədər məqalə ilə əlaqəli şəkil və video istifadə etməyə çalışın.

Bir məqaləyə yönləndirilmiş daxili bağlantıların sayı: Əgər saytınızda bir səhifənizə verilən bağlantı digər səhifələrinizdən daha çox isə google tərəfindən vacib səhifə kimi görüləcək.

Qırılmış bağlantılar: Saytınızın içincə çoxlu qırıq bağlantı olmağı mənfi təsir edəcək.

Oxunabilirlik dərəcəsi: Yazınız oxunaqlı olmalıdır. Yəni nə çox uzun nə də çox qısa olmaldır.

Satış ortaqlığı bağlantıları: Məqalənizdə satış ortaqlığı ilə əlaqəli bağlantılara çox yer verməyin.

HTML xətaları: Saytınızda kodlama xətaları google gözündə zəiflik kmi görünəcək.

Domen Authority: Eyni məqalə eyni zamanda iki saytda yayınlansa google üstünlüyü domen nüfuzu daha üstün olana daha üst sıralarda yer verəcək.

URL uzunluğu: Uzun URL linkləri səhifəniz üçün mənfi göstəricidir. URL-u qısalt.

URL yolu: Ana səhifəyə yaxın URL adresləri google sıralamasında üst sıralarda olacaq.

İnsan redaktorlar: Səhifənizdə insan redaktorlar olması səhifəniz üçün müsbət faktorlardır.

İçərik kateqoriyası: məqalənizi kateqoriyalandırırkən yazınız ilə əlaqəli kateqoriyalar seçin.

Etiket istifadəsi: Məqalənizdə uyğun etiket (açar sözlər və yaxud tag) istifadəçi çox vacibdir.

URL adresində açar kəlimə istifadəsi: Google-ın diqqət etdiyi ən vacib kriteriyalardan biri URL adresində açar kəlimə istifadəsidir.

URL qovluğu:

Referans və qaynaqlar:

Siyahı içəriklər:

İçəriyin sayt xəritəsində vacibliyi:

Lazımından çox bağlantı çıxışı:

Digər açar kəlimələrin sayı:

Səhifənin yaşı:

İstifadəçi dostu dizayn:

 

Mənbə: texnoblog.az

Edited by Muxo
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0